Opći uvjeti poslovanja
Na uvjete poslovanja primjenjuje se Zakon o zaštiti potrošača (N.N.41/2014.), glava III. – Sklapanje ugovora izvan poslovnih prostorija i ugovora na daljinu, od članka 57. do članka 79.
Opći uvjeti
Trgovac
Trgovac je tvrtka TRAMAX d.o.o. Mažuranićevo Šetalište 26, 21000 Split.
Kupac
Web shop www.artshop.hr ima dvije vrste kupaca.
1. Novi kupci su svi novo registrirani korisnici/posjetitelj web shopa koji odaberu barem jedan proizvod, ubace ga u košaricu pošalju narudžbu trgovcu, plate virmanom (uplatnicom) u banci (pošti ili FINI), internet bankarstvom ili na prodajnom mjestu.
2. Kupci s posebnim popustima su kupci koji imaju ugovoren popust koji se ostvaruje prethodno ugovoren između strane trgovca i kupca.
Slike, opisi i cijene
Slike i opisi pojedinih proizvoda dobiveni su od proizvođača/dobavljača ili preuzeti s interneta i ne moraju nužno biti identični. Nastojimo što točnije navesti karakteristike proizvoda. Zadržavamo pravo pogreške u opisu, slikama proizvoda i cijenama. Cijene su podložne promjenama te ne moraju nužno biti izmjenjene i ispravne na stranici. O konačnim cijenama proizvoda iz narudžbe će Vas obavijestiti naš referent putem telefona ili e-maila. Uvjeti plaćanja i akcijske ponude vrijede isključivo u trenutku narudžbe i/ili plaćanja i mogu se promijeniti bez prethodne najave!
Određeni proizvodi prikazani na ovoj stranici ne moraju nužno biti izloženi na bilo kojem od navedenih prodajnih mjesta.
Akcijske cijene vrijede isključivo za narudžbe preko stranice i transakcijsko plaćanje (opča uplatnica/internet bankarstvo).
Servisni uvjeti
Uvoznik jamči da će proizvod, ako se koristi pravilno i u skladu s priloženim uputama, u jamstvenom roku pravilno funkcionirati. Servisna mreža zastupnika proizvođača obvezuje se da će na Vaš zahtjev (podnesen u jamstvenom roku o vlastitom trošku) otkloniti u svojim (ili ugovornim servisnim prostorijama) sve kvarove i tehničke nedostatke proizvoda nastale pri normalnoj uporabi, u vremenu na koje se odnosi jamstvo.
Ako u zakonski propisanom roku po prijemu proizvoda na servis kvar ne bude otklonjen, servis se obvezuje da će proizvod zamijeniti novim (ili vratiti novac), u dogovoru s trgovcem.
Zastupnik je obvezan osigurati servis i rezervne dijelove i nakon isteka jamstvenog roka, ukupno do 5 godina od datuma kupovine. Jamstvo počinje danom kupovine.
Jamstvo
Jamstvo imaju svi električni uređaji i električni rezervni dijelovi ako su ugrađeni u ovlaštenom servisu. Jamstveni list i popis ovlaštenih servisera sastavni je dio jamstvenih uvjeta te se isporučuju uz proizvod. Kupac je dužan čuvati jamstveni list i račun cijelo vrijeme jamstvenog perioda.
Račun i jamstveni list jedini su dokumenti s kojima kupac može ostvariti svoja prava. Za ne tehničke proizvode račun je dokument kojim kupac ostvaruje svoja prava.
Putem web shopa www.artshop.hr kupcu je omogućeno naručivanje i kupnja većeg dijela asortimana proizvoda koji trgovac ima u ponudi. Navedene su dvije cijene, cijena bez PDV-a i cijena s PDV-om. Valuta je hrvatska kuna (kn).
Trgovac se obavezuje održavati web sjedište u skladu s dobrom ekonomskom praksom i u maniri dobrog gospodarstvenika, te nije odgovoran za kvalitetu internetske veze kojom kupac pristupa web sjedištu trgovca.
Naručivanje
Proizvodi se naručuju putem košarice i prilikom zaključena narudžbe kupac dobiva elektroničkim putem obavijest koja sadrži detalje o naručenim proizvodima i podacima za plaćanje i isporuku. Proizvod može naručiti registrirani korisnik i gost. Registrirani kupac ima mogučnoast pregledavanja prethodnih narudžbi, liste želja, izmjena na narudžbama, status narudžbi… Gost nema iste mogučnosti kao registrirani kupac već samo mogučnost narudžbe tako da samo unese osnovne podatke za račun i dostavu. U slučaju da trgovac nije u mogućnosti isporučiti proizvod zato što naručenog proizvoda nema na zalihi ili ga nije više moguće naručiti od dobavljača, trgovac će pismeno ili usmeno obavijestiti kupca koji može izmijeniti ili otkazati narudžbu ili eventualno prihvatiti novi rok isporuke. Odluči li se kupac otkazati narudžbu a istu je već platio, trgovac će kupcu vratiti uplaćen novac što je prije moguće, a najkasnije u roku od 30 dana od kada je nastupilo zakašnjenje. Ako kupac odbije primiti ispravnu i neoštećenu robu koju je naručio, trgovac ima pravo tražiti od kupca nadoknadu svih manipulativnih troškova vezanih uz isporuku.
Minimalan iznos web narudžbe je 100,00 kn.
Dostava
Opći uvjeti dostave
Dostava se računa na temelju lokacije isporuke i visine ukupne narudžbe:
– za područje Splita i okolice* dostava je besplatna
– za sva ostala područja u RH za narudžbe veće od 300,00 kn dostava je besplatna
– za sva ostala područja u RH za narudžbe manje od 300,00 kn dostavna naknada iznosi 30,00 kn
U sve cijene je uračunat PDV
*u okolicu se ubrajaju samo ova mjesta (Solin, Stobreč, Kaštel Sućurac)
Isporuke za područja koja su udaljena više od 20 km i za koja kupac plaća gore navedene iznose prilikom narudžbe se vrše ovlaštenom kurirskom službom.
Dostava će se izvršiti na adresu koju je kupac naveo prilikom zaključenja narudžbe a koja je upisana u polje (adresa za isporuku).
Kupac ima mogućnost preuzeti narudžbu u nekoj od naših poslovnica, u tom slučaju odabire poslovnicu prilikom zaključenja narudžbe u kojoj će preuzeti narudžbu.
Ostali uvjeti dostave
Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu isporučio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Roba je osigurana od gubitka i oštećenja u dostavi. Kupac je obvezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu te je dostavljač uzima kao potvrdu o preuzimanju.
Ako kupac, nakon što je roba poslana, u očekivanom vremenu ne primi robu ili obavijest o isporuci, ima pravo o tome obavijestiti trgovca kako bi se poduzelo traženje pošiljke ili kako bi se poslala zamjenska pošiljka.
U slučaju kašnjenja zbog više sile (izgubljeni proizvodi, oštećeni proizvodi u dostavi u distribucijskom centru partnera, koje je isti vratio web shopu www.artshop.hr bez isporuke kupcu i sl.) TRAMAX d.o.o. ne preuzima odgovornost na „prvi rizik“ i obvezuje se poslati zamjenski proizvod u najkraćem roku.
Plaćanje
Naručene proizvode i usluge kupac može platiti na jedan od sljedećih načina:
– Plaćanje po predračunu (avansno plaćanje odnosi se na plaćanje putem Internet bankarstva ili opće uplatnice) uplatom u pošti, banci, FINI (**)
– Plaćanje na prodajnom mjestu(*)
* Plaćanje na prodajnom mjestu se vrši gotovinski ili sljedećim katicama (Visa, Maesto, MasterCard, Diners i American Express)
** Nakon ispravno popunjene narudžbenice trgovac partneru/kupcu dostavlja potvrdu narudžbe na e-mail adresu koju je kupac definirao prilikom registracije.
* U slučaju preuzimanja robe na prodajnom mjestu, naručene proizvode nije moguće podići odmah po uplati, već za njih vrijede uobičajeni rokovi isporuke. Kupac prima dodatnu obavijest e-mailom da je njegova roba spremna za preuzimanje.
** U slučaju da kupac robu namjerava platiti e-bankingom/virmanom, rok za uplatu je 3 dana. Nakon tog roka trgovac ne može garantirati stanje skladišta i dobavljivost naručenih artikala. Obrada narudžbe počinje teći od trenutka vidljivosti uplate na našem računu. Ako je uplata uslijedila nakon roka, a roba je raspoloživa, pokreće se postupak dostave.
Sigurnost vaših podataka
Posebnu pozornost posvećujemo sigurnosti vaših podataka. Ukoliko plaćate virmanski, prijenos novca izvodi se direktno preko banke tako da u ovom slučaju sigurnost plaćanja ovisi o bankama – a banke jako puno ulažu u sigurnost plaćanja. Dakle rizika opet nema.
Tajna je u SSL-u. SSL je kriptografski protokol kojim se kriptiraju sve informacije koje vaš Internet preglednik šalje našem poslužitelju i obrnuto. Znat ćete da komunicirate preko SSL-a ako web adresa stranice na kojoj unosite podatke počinje sa https:// i negdje u prozoru vašeg preglednika nalazi se znak ključa ili lokota (u zelenoj boji). Kriptiranjem sadržaja, bilo koja treća strana koja može presresti tok podataka ne može ih dešifrirati te na taj način unos svih podataka ostaje siguran. Tramax.hr koristi SHA256 bit enkripciju za šifriranje podataka.
Zamjena proizvoda/reklamacije/povrat
Kupac ima pravo na povrat robe u sljedećim slučajevima:
– isporuka robe koja nije naručena
– isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu
– ostali slučajevi sukladno zakonskim okvirima
Zamjena reklamiranog proizvoda
Kupac može zamijeniti kupljeni proizvod u roku od 7 (sedam) dana od primitka na adresu dostave. Tvrtka TRAMAX d.o.o. obvezuje se reklamirani proizvod zamijeniti istim ili proizvodom sličnih karakteristika istog cjenovnog i kvalitativnog razreda u roku od 30 dana od primitka zahtjeva. Kupac je dužan reklamirani proizvod dostaviti u neoštećenoj originalnoj ambalaži, sa svim priloženim dijelovima (kablovi, ispravljač, upute, baterije i sl.). Proizvodi s vidljivim oštećenjima, proizvodi koje je kupac pokušao popraviti ili prepraviti, proizvodi koji su oštećeni zbog nestručnog priključivanja ili neprikladne upotrebe, strujnog udara i proizvode bez originalne ambalaže nije moguće zamijeniti. Nakon isteka roka od 7 (sedam) dana, reklamacija i popravak mogući su u ovlaštenom servisu.
Trgovac će odobriti povrat robe kupcu nakon opravdane reklamacije zaprimljene isključivo pismeno kroz web kontakt obrazac. U slučaju nemogućnosti isporuke druge robe, trgovac će nadoknaditi kupcu njegove poštanske troškove povrata robe i eventualnu vrijednost robe koju nije više u mogućnosti isporučiti. U slučaju povrata robe koji nije nastao propustom trgovca, kupac snosi sve manipulativne troškove koji su nastali.
Otkazivanje ugovora (otkazivanje prodaje na daljinu)
Ugovor koji kupac sklapa s tvrtkom TRAMAX d.o.o. za veleprodaju proizvoda i usluga je
jednokratan ugovor o kupoprodaji proizvoda ili usluga koji je konzumiran isporukom robe ili usluge od strane tvrtke TRAMAX d.o.o. te izvršenim plaćanjem od strane kupca, u slučaju da ne bude raskinut. Ovi uvjeti sastavni su dio uvjeta i pravila poslovanja između web shopa www.artshop.hr i kupca.
Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača ovlašteni ste jednostrano raskinuti ugovor ne navodeći razloge za to u roku od 14 dana od datuma isporuke proizvoda, odnosno zadnjeg proizvoda iz narudžbe.
Ugovor možete raskinuti koristeći spomenuti obrazac ili putem bilo koje druge nedvosmislene izjave u kojoj izražavate svoju volju da raskinete ugovor na trajnom mediju.
U slučaju raskida ugovora svaka je strana dužna vratiti drugoj ono što je primila na temelju ugovora, u skladu s odredbama Zakona o zaštiti potrošača. Povrat plaćenog izvršit ćemo vam nakon što nam roba bude vraćena. Povrat robe nam morate izvršiti bez odgađanja, a najkasnije u roku 14 dana od dana kada ste nam izjavili jednostrani raskid ugovora.
Izravne troškove povrata robe kupac je obavezan snositi sam ako koristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora a ukoliko proizvod ne može biti vraćen poštom na uobičajen način kupac se može obratiti tvrtci TRAMAX d.o.o. na broj telefona 021 548 808 ili mail adresu info@artshop.hr radi pribavljanja obavijesti o načinu vraćanja proizvoda. Kupac je sukladno Zakonu o zaštiti potrošača odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe. Vaša odgovornost detaljno je utvrđena pravilnikom koji možete vidjeti na linku. Prihvaćanjem ovih uvjeta, prihvatili ste i odredbe spomenutog pravilnika.
Pravo na jednostrani raskid ugovora Zakonom je isključeno u više slučajeva. Cjelovite informacije vezane uz pravo kupca na jednostrani raskid ugovora možete pronaći na ovom linku: Zakon o zaštiti potrošača
Trgovac se obvezuje kupcu vratiti cjelokupan iznos uplaćenih sredstva (uvećan za zakonske kamate po kamatnoj stopi poslovne banke kod koje vodi transakcijski račun ) u roku od četrnaest (14) radnih dana po primitku pismene obavijesti o raskidu ugovora.
Isključenje prava na otkaz ugovora
Potrošač nema pravo na raskid na temelju članka 79. Zakona o zaštiti potrošača ako je riječ o ugovoru:
– o prodaji proizvoda ili obavljanju usluge čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja trgovca, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava potrošača na jednostrani prekid ugovora,
– o prodaji proizvoda izrađenog na temelju potrošačeve specifikacije, proizvoda izrađenog isključivo za potrošača ili proizvoda koji zbog svoje naravi ne može biti vraćen ili je podložan brzom propadanju,
– o prodaji računalnih programa koje je potrošač otpakirao,
– o prodaji knjiga i drugih publikacija.
Rješavanje sporova
U slučaju spora između potrošača i trgovca, može se podnijeti prijava Sudu časti Hrvatske gospodarske komore, Sudu časti Hrvatske obrtničke komore, prijedlog za mirenje Centru za mirenje ili Europskoj komisiji putem obrasca za online rješavanje sporova. Eventualne sporove trgovac i potrošač nastojat će riješiti dogovorom i mirnim putem, a u suprotnom nadležan je Sud u Splitu.
Kontakti:
Tramax d.o.o.
Mažuranićevo Šetalište 26
email: info@artshop.hr
kontakt telefon: 021/548-808
OIB: 21270210680
Upisano kod Trgovačkog suda u Split
Žiro račun: HR8724070001100647108 (OTP Banka)
HR5823400091110322101 (Privredna Banka Zagreb)
Kupnjom proizvoda kupac prihvaća uvjete poslovanja.